Článek
Nejslabším kusem bude třílitrový vznětový šestiválec s "jediným" turbodmychadlem a označením 325d (vychází z 330d). Má výkon 145 kW a točivý moment 400 N.m. Sedan s ním zvládne sprint na stovku za 7,4 sekundy, Touring za 7,6 s. Nejvyšší rychlost vozů je 234 km/h, resp. 232 km/h.
To druhý šestiválec je opravdovou technickou lahůdkou. Jedná se známou vznětovou třílitrovou jednotku s postupným přeplňováním dvojicí různě velkých turbodmychadel. Maximální výkon 210 kW je na malou trojku už slušná porce, ale především točivý moment o velikosti 580 N.m v rozmezí 1750 až 2250 ot./min s automobilem pořádně zahýbá. Maximální rychlost musí být u všech karosářských verzí omezena na 250 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h zvládá kupé 335d za 6,1 s, sedan za 6,2 s a kombi za 6,3 s.
Třetím nově nabízeným motorem je zážehový agregát (opět o objemu tři litry) s výkonem 225 kW. Ten je tak vysoký díky dvojici turbodmychadel a přímému vstřikování. Točivý moment 400 N.m je dostupný v mimořádně širokém pásmu 1300 až 5000 ot./min. Sedan 335i zrychlí na stovku s pevným startem za 5,6 s, kombi o desetinu pomaleji. Maximální rychlost je - jak jinak - omezena na 250 km/h.