Na první pohled byste vůbec neřekli, že na tomhle skútru je něco netradičního. Obhlídka nezaujme ničím výjimečným. Jsou zde řídítka s tradičními páčkami brzdy a spojky, centrální rychloměr, vedle kterého jsou dva slepé digitální, dvojité sedlo... Prostě skútr se vším všudy.

Jenže když naskočí motor, vše se změní. Zatím tmavé budíky ukazují stav nabití baterií i směr toku elektřiny. Proč? Protože nic zpod kapotáže není slyšet. V nejnižší poloze jsou umístěny NiMH baterie s kapacitou 30 Ah, 3,7 kW-h, které dodávají energii elektromotoru u zadního kola s maximálním výkonem 20 kW a točivým momentem 65 N.m.

Díky tomu může majitel využít maximální rychlost 100 km/h, zrychlení z 0 na 80 km/h za 6,8 s při dojezdu 110 km při rychlosti 40 km/h. Životnost baterií je zaručena na deset let či 80 000 najetých kilometrů.

Motocykl brzdí klasickými kotoučovými brzdami Brembo, ale při deceleraci je ve stroji zapojena i speciální elektrobrzda, která dobíjí baterie. Motocykl se sedadlem vysokým 800 mm (pod sedákem je tradiční místo na jednu helmu) váží 198 kg. Při zakoupení dává výrobce garanci na kompletní motocykl dvouletou záruku. Bohužel zatím firma Vectrix není na našem trhu. Pokud si budete chtít motocykl pořídit, musíte si pro něj zajet do Velké Británie, Itálie nebo USA.