Podle deníku Wall Street Journal se zdá, že Ford se rozhoduje, jak naložit s neziskovými částmi svého impéria. Mezi ně patří například luxusní divize zahrnující značky Volvo, Jaguar, Aston Martin a Land Rover. Ty letos budou pravděpodobně ve ztrátě.

Především Jaguar asi nebude mít na růžích ustláno. Sice představil nový model XK [celá zpráva], ale nedokázal se vyhrabat z dlouhodobé ztráty. Důvěra zákazníků stále klesá, prodeje jsou mizerné a šance na rychlý zvrat jsou bohužel v nenávratnu s novými výpočty nákladů na výrobu celohliníkového a technicky velmi náročného XK.

Už v prosinci dal Ford na ztráty této značky 1,2 miliardy liber, takže se mu moc nelíbí, že by měl značku dál "sponzorovat". Na pořadu dne tak je buď partnerství s nějakou jinou světovou značkou, nebo dokonce odprodej. Ten je dokonce natolik pravděpodobný, že se už objevují i zájemci, kteří by chtěli do Jaguaru vstoupit. V kuloárech se mluvilo o korejských automobilkách Kia a Hyundai, ale s jejich problémy na nejvyšších manažerských pozicích se prý zájem oslabil. Tak není vyloučena ani možnost vyjednávání s čínskými automobilkami, které neustále touží proniknout jakoukoli cestou do Evropy.