Článek
Angažování uznávaného a zkušeného evropského designéra je dokladem záměrů korejské značky Kia o velkém atakování evropských zákazníků. Pro automobilku se stává Evropa velmi důležitým odbytištěm, takže se musí přiblížit vkusu zdejších zákazníků.
Hlavním úkolem Petera Schreyera tak bude koordinace činností všech designových center automobilky (korejský Namyang, evropský Frankfurt, americké Los Angeles i japonské Tokyo), a především pak implementace nového designového stylu do modelové řady vozů Kia.
Peter Schreyer se stal světově uznávanou automobilovou osobností, je autorem řady úspěšných modelů, projektů a konceptů vozů (např. Lamborghini Murciélago, Audi A6 či Audi TT nebo VW New Beetle či VW Passat), za které získal několik významných domácích i mezinárodních ocenění. V posledních letech působil jako šéfdesignér značek Audi (1994-2002) a Volkswagen (2002-2005), respektive celé skupiny Volkswagen Group (od 2005-dosud).
Peter Schreyer se oficiálně ujme funkce u značky Kia 1. září 2006. První vlastní vizi nové designové strategie značky pak představí koncem září na mezinárodním autosalónu v Paříži.