Bob Lutz, šéf GM, se začal veřejně zamýšlet nad budoucností agregátů v modelu Camaro. Plánuje se totiž instalace corvettovského agregátu LS7, který však možná stačit nebude. Ve vývoji jsou však už další generace motoru a možná že jeden z nich by se mohl v retroautomobilu objevit. Pravděpodobně se bude jednat o přeplňovanou verzi nově vyvíjené jednotky LS9, která technicky bude vycházet ze současné sedmičky.

Jenže není všem dnům konec. GM High-Tech Perforamne nyní pracuje na novém motoru pro pickupy  s objemem 6,2 l. V prototypu je však i gigantický 8,3litrový mastodont s výkonem 900 koní (660 kW), který by  mohl být právě to, čím by GM chtělo všechny svoje konkurenty usadit. Zatím se však neví, který z nich bude skutečně pod kapotou. "Třeba žádný z nich," připustil pro americká média člen vývoje těchto agregátů.