Nejdůležitější zpráva je tedy asi ta, že MG nezemře a bude pokračovat. Jejím modelem pro Evropu bude TF, který byl ve výrobě v roce 2002, když šla společnost do konkurzu. MG TF Mar II bude opět vyráběn ve staré známé továrně v Longbridgi. Pohánět ho bude tradiční osmnáctistovka pocházející z konstrukční dílny Rover. O její výrobu se podělí externí dodavatelé. Navíc však agregát dostane variabilní časování ventilů, takže snad dojde i ke zvýšení výkonu.

Druhou a neméně zajímavou zprávou je expanze MG do USA. V Ardmore v Oklahomě hodlá totiž Shanghai AIC postavit novou továrnu na výrobu tohoto vozu, ale ve verzi kupé. Tuto variantu ještě neznáme, takže jediná uvolněná fotografie z profilu mnoho neříká.

Poslední informace je však asi také velmi důležitá. MG se totiž stane od příštího roku americkou automobilkou. Centrální vedení se totiž přestěhuje do amerického Oklahoma City. Navíc se tento krok dotýká čínského průmyslu i jinak. Shanghai Automotive Industry Corporation se tak stane vůbec první automobilkou v USA, kde si bude přes vozy MG začít vytvářet vlastní distribuční síť i na automobily vyráběné v Asii.