Po uvedení nového modelu Mitsubishi L200 na evropské trhy (včetně našeho) přijde další model s pohonem všech kol. Mitsubishi Outlander v současné generaci je zajímavým příspěvkem do segmentu SUV, ale jeho cena jej značně limituje. Navíc prostornost a variabilita v konkurenci naprosto neobstály. Proto se velmi brzy objevila v Japonsku nová generace, která nabízí všechny moderní přednosti.

Především je to možnost převážet až sedm osob, v poslední řadě však jen na nouzových sklápěcích sedadlech. Díky tomu se tak přibližuje třeba Hyundai Santa Fe, který však již nyní "okupuje" český trh [náš test].

Nový Outlanderv přiníáší standardní pohon všech kol, který již není laciným kompromisem mezi silniční a terénní verzí. I v konceptu nabídne uzávěrku pohonu všech kol ve stálém poměru, který se hodí v náročnějším terénu. Bohužel však stále nenabídne závěrky diferenciálů.

Koncept Outlander bude vybaven dieselovým motorem z dílny Volkswagen s objemem 1 968 ccm s turbodmychadlem a mezichladičem, splňující emisní normy Euro IV - očekává se výkon 103 kW. Dodávat se bude ve spojení se šestistupňovou manuální převodovkou.