Nejenže v přízemí pavilonu E zasvětí zájemce do bezpočtu kroků, které se musí udělat na cestě každého vozidla na svět, ale napoví jim i třeba to, že do náběhu sériové výroby se musí v několika desítkách nárazových testů zničit kolem 80 aut. 

Hodně o svých aktivitách v oboru poodhalí právě Škoda Auto a určitě tvář nejednoho svého příznivce rozradostní i tím, že mu poprvé u nás umožní prohlédnout si Škodu Tudor. Tato studie luxusního kupé, která by si pro svou eleganci a vytříbený tvarový vkus jistě zasloužila výrobu alespoň v malé sérii, je zatím jen jakýmsi vynikajícím designérským vysvědčením o tom, co konstruktéři a návrháři z mladoboleslavské Česany dokáží.

Pozornosti však určitě neunikne ani expozice k letošnímu stému výročí značky Ford. Návštěvníci budou moci spatřit v historickém průřezu modelovým programem i Ford T čili Plechovou Lízinku, která byla zvolena autem 20. století.

Ale to ještě není zdaleka vše. Například Citroën dá nahlédnout do svého už legendárního hydropneumatického pérování, Renault zase v průřezech do svých nejnovějších aut, studenti ČVUT pod vedením známého designéra Václava Krále se pochlubí modelem malého městského auta a mladí designéři zase návrhy rodinného vozu v rámci soutěže Brno Car Design Competition 2003, jejíž výsledky budou vyhlášeny pod patronací koncernu Škoda Auto, Veletrhů Brno a Design centra ČR právě na Autosalonu.