Nové Turbo využívá dnes již tradiční boxer s vodou chlazeným blokem. Objem protilehlých válců je 3,6 l a na motorové brzdě dokázal stuttgartským technikům ukázat 353 kW, což je o 44 kW více než předchůdce! Točivý moment 620 N.m je také o 60 N.m vyšší, než tomu bylo u předešlé verze. Navíc je k dispozici mezi 1500 až 5000 otáčkami za minutu. To ale není vše - připočítat musíme i nové turbodmychadlo, které dokáže na dobu 10 sekund zvýší plnicí tlak o 0,2 baru a přidat tak k točivému momentu dalších 60 N.m.

V základní výbavě je ve voze šestistupňová převodovka s manuálním řazením. Pro zájemce má v seznamu doplňkové výbavy připravenou sportovní variantu Tiptronic S. S prvně jmenovaným převodovým ústrojím zvládne vůz zrychlit z 0 na 100 km/h za 3,9 s, s automatem to dokáže ještě o dvě desetiny sekundy rychleji. Na dvoustovku pak vůz zrychlí za 12,8 resp. 12,2 s.

Kombinovaná spotřeba je podle výrobce 12,8 l u manuálu, Tiptronic "spolkne" 13,6 l na 100 km. Porsche 911 Turbo tradičně spoléhá na pohon všech kol s elektronickou regulací toku výkonu podle jízdních podmínek. Největší problém u vozu jistě bude jeho dojezd. Nádrž totiž pojme pouhých 64 l, takže majitel bude muset mít slušný přehled o čerpacích stanicích ve svém okolí.