Tříkolový skútr vzbudil senzaci. V tomto segmentu se moc nevyplácí dělat nějaké technické převratné inovace, takže se všichni výrobci soustředili na výrobu klasiky. Piaggio samozřejmě také, ale náhle se objevilo MP3 a vše je jinak. Tohle může být zcela přelomový model, který by mohl nahradit ve městech malé skútříky, připoutané ke každému patníku.

V čem je výhoda třech kol? Především ve stabilitě. Stát na křižovatce zapřen ve stupačkách se nepoštěstí jen tak ledaskomu. Navíc instalace dvou předních kol roznese víc brzdných sil, takže se brzdná dráha zkracuje o 20 - 24 %. V neposlední řadě můžeme jako velkou výhodu vidět ve velkém užitečném zatížení.

A jak vše funguje? Vpředu je paralelní odpružení, které se dokáže naklápět do každé strany až o 40°. Tím je zaručen dobrý průjezd zatáčkami. Hydraulické pružení na paralelogramu zabezpečuje dobrou přilnavost k pneumatik o rozměrech 120/70 vozovce. Vzadu je klasická konstrukce s o něco větším obutím 130/70.

Design byl přizpůsoben současnému trendu vzhledu motocyklů, takže nebýt dvou předních kol, nikdo by si ničeho nevšiml. Vzadu je konstrukce trochu rozšířená, takže pod sedadlem je zavazadlový prostor o objemu velmi slušných 65 l. Vejdou se sem dokonce i dvě helmy.

Pohonné jednotky jsou na výběr dvě - 152 a 250 ccm. Spotřeba se pohybuje podle výrobce trochu výš, než je tomu u klasického skútru, což je pochopitelné. Kombinovaná spotřeba kolem čtyř litrů na 100 km však dostačuje, a to i díky dvanáctilitrové nádrži.