Joe Silva postavil závodní speciál ve stylu vozů GT z Le Mans přesně podle toho, jak si myslel, že by takový vůz mohl vypadat. Neměl žádné technické specifikace, ale do vozu dal prostě to nejlepší co měl.

Tradiční trubkový rám skrývá závodní zavěšení i s pružením pushrod a hydraulickým nastavením tuhosti a světlosti podvozku. Vpředu šest pístků krotí brzdové kotouče o průměru velmi slušných 330 mm, vzadu se vůz spokojí se skromnějšími čtyřmi pístky na tom samém průměru. Uprostřed pak sedí vidlicový osmiválec o objemu 5653 ccm s výkonem 324 kW. Ten spolupracuje s pětistupňovou manuální převodovkou a s diferenciálem s omezeným prokluzem.

Karoserie je stejně jako u závodních speciálů vyrobena z karbonových vláken. Na zádi vévodí ohromné nastavitelné křídlo, pod kterým vykukuje prý velmi účinný spodní difuzor.

Standardně jsou do vozu montována skořepinová sedadla potažená kůží, CD/DVD audiosystém, parkovací kamera, elektronická kontrola podvozku či posilovač. Samozřejmě, že tohle všechno asi nebudete chtít, pokud si objednáte skutečně speciál na okruhy, který má objem motoru zvětšen na 7,0 l a výkon narostl na 404 kW. Cena silničního vozu se pohybuje kolem 135 000 dolarů, tedy něco málo přes 3 000 000 Kč.