Karoserie o celých 5 cm delší než u BMW 650 Ci Cabrio (díky novým nárazníkům), ohromná kola a především zvuk motoru, který si v kabrioletu může cestující vychutnat mnohem víc, to je lákavá nabídka. Jenže tohle všechno může každý vychutnat za menší peníze, když si nechá vůz upravit u tuningové firmy. Jenže ta mu nenabídne to, co je pod kapotou. Tam je to pravé ďábelské koření pro bavoráka.

Pod přední kapotou se totiž skrývá vidlicový desetiválec o objemu 4999 ccm s výkonem 507 koní (373 kW). Agregát je již několik let ceněn pro jeho sportovní vlastnosti. Těch se dosáhlo speciální technikou převzatou ze závodních automobilů. Především je to ultralehká konstrukce motoru. Písty jsou speciálně stavěny na vysoké zatížení, které musí snést otáčky až 8750 ot./min a vysoké teploty a tlaky. Speciální kovaná kliková hřídel přenáší točivý moment na převodovku SMG. Všech sedm stupňů vyniká extrémně rychlým řazením, které může být zapojeno navíc ve sportovním módu. Zde se automaticky snaží agregát při optimálních otáčkách a výkonu co nejrychleji "nasypat" převody a co nejvíc zrychlit. Velkou práci však v tomto sprintu musí odvést i motor, který je rázy extrémně zatěžován a variabilní časování ventilů Double Vanos musí rychle reagovat na podmínky otáček a zatížení v závislosti na poměru převodů.

I když je kabriolet těžší o 150 kg než kupé, stále má extrémní jízdní výkony. Z 0 na 100 km/h zvládne vůz sprintovat za 4,8 s a maximální rychlost je opět omezena na 250 km/h. Ovšem velmi zajímavé jsou i další hodnoty - například jeden kilometr zvládne vůz s pevným startem za 22,9 s, či z osmdesátky na 120 km/h zrychlí za 4,7 s při zařazené čtyřce. Spotřeba sice proti kupé narostla v kombinovaném provozu o 0,4 l na 15,2 l na 100 km, ale v této cenové hladině se na takové podružné věci nehledí.