Bio tkanina má výhodu v tom, že vyrovnává emise oxidu uhličitého vznikající spalováním při likvidaci použitého vozu, protože rostliny použité jako surovina pro výrobu těchto tkanin při svém růstu oxid uhličitý spotřebovávají.

I přes tyto výhody nebyly tkaniny na bázi rostlin pro automobilové interiéry průmyslově využívány kvůli obavám z omezené trvanlivosti a estetickým problémům. Nyní už drží tvar i barvu, která je u interiérů požadována.

Kromě povrchů sedadel lze tuto bio tkaninu použít pro potažení vnitřních dveří, střechy a na podlahové koberečky. Honda zavede bio tkaniny do interiérů nejprve u svých nových vozidel s palivovými články a pak bude postupně tuto výbavu rozšiřovat na nové modely počínaje rokem 2009.

Závod na dlouhou trať

Honda se snaží snížit emise oxidů uhlíků po celou dobu životnosti automobilu - od výroby a použití až k jeho likvidaci. Použití rostlinných surovin při výrobě umožní snížit množství energie potřebné k výrobnímu procesu o 10 až 15  procent ve srovnání s výrobou polyesterových materiálů na bázi ropy. Honda už před jistou dobou vyvinula plast, který nevyužívá žádných ropných produktů, ale třísek bambusu a cukerného sladu jako lepidla.