Hlavní obsah

Audi pro modelový rok 2007

Novinky,

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

V nabídce značky Audi jsou novinky, které jsou označeny jako nabídka roku 2007. Především se jedná o technické inovace. Jednou z nich je vybavení všech vznětových motorů filtrem pevných částic, také bude možné dostat sportovní převodovku S Tronic i pro základní diesel A3.

Článek

Zájemci o modely A3 a A3 Sportback se základními vznětovými motory 1.9 TDI 77 kW/105 k si mohou nyní pořídit automatickou dvouspojkovou převodovku S Tronic (dřívější označení DSG), která v kombinaci s vysokým točivým momentem motoru (250 N.m) umožňuje velmi dynamickou jízdu.

Dalšími novinkami řady A3 pro rok 2007 jsou například navigační systém nové generace s velkým monochromatickým displejem, MP3-kompatibilní přehrávač CD, multimediální rozhraní MMI či volitelné rozhraní pro audiopřehrávače Apple iPod. Se stejnou výbavou může počítat i řada A4.

Stylistická vylepšení zaznamenal i interiér a exteriér všech modelů Audi A4 včetně verze S4. Tento sportovní model z produkce Audi dostal například nová 18" litá kola v atraktivním "designu S" nebo černě lakované třmeny brzd zdobené logem S4

Technika pro A4

S modelovým rokem 2007 se rozšiřuje také nabídka vznětových motorů pro řadu A4/A4 Avant. Vedle mimořádně oblíbených agregátů 2.0 TDI/103 kW bude nyní k dispozici i jejich nejsilnější verze o výkonu 125 kW. Díky sdruženým vstřikovačům s piezoelektrickou technologií vykazuje tento čtyřválec točivý moment 350 N.m v rozmezí otáček 1750 až 2500 ot./min . Model A4 2.0 TDI s šestistupňovou manuální převodovkou s ním akceleruje z nuly na 100 km/h během 8,6 s a dosahuje nejvyšší rychlosti 228 km/h.

Novinkou modelové řady A4/A4 Avant, včetně verze Cabriolet, je dále možnost kombinovat šestiválcový motor 2.7 TDI/132 kW (180 k) s bezestupňovou převodovkou multitronic s plynulou změnou převodového poměru.

Všechny s filtrem

Audi myslí na životní prostředí, a proto všechny vznětové motory TDI od modelového roku 2007 budou volitelně opatřeny filtrem pevných částic.

Nabídka motorů pro všechny modely řady A6 a A8 v normální i prodloužené verzi se nyní rozšiřuje o zážehové vidlicové osmiválce 4.2 FSI, jejichž výkon vzrostl díky přímému vstřikování paliva na 257 kW. Tyto agregáty odvozené od vysokootáčkových motorů v Audi RS4, jsou ve srovnání s předchozí verzí motoru (247 kW) nejen výkonnější, ale zároveň vykazují desetiprocentní - úsporu paliva.

Vyšší bude také výkon třílitrového šestiválce pro  A6 3.0 TDI quattro, který s novým modelovým rokem vzrostl na stejnou hodnotu jako u Audi A8 - tedy na 171 kW namísto dřívějších 165 kW.

Parkování s televizí

Modelové řady A6 a A8 budou nově vybavovány novým parkovacím systémem. Novinka, která se poprvé představila v Audi Q7 pod názvem Audi parking system advanced, řidiči zobrazí prostřednictvím kamery a displeje MMI nezkreslený širokoúhlý pohled za vůz s vyznačenými vodícími liniemi a údaji o vzdálenosti překážek, čímž významně napomáhá při parkování.

Reklama

Související témata:

Související články

Audi RS 4: Trojnásobný extrémní výkon

Automobilka Audi představila na ženevském autosalonu kombi a kabriolet ve verzi RS4. Jedná se o nejvýkonnější variantu řady A4, která disponuje vidlicovým...

Nejsilnější A6 konečně i u nás

Nedočkaví zájemci o nové Audi S6 si tento vysoce výkonný model již mohou objednávat. Ještě před termínem oficiálního uvedení na trh totiž dovozce zveřejnil...

Výběr článků

Načítám