Subaru v České republice prodává pouze velké čtyřkolky. Nejmenším je model Justy, což je ovšem vůz vyráběný ve spolupráci se Suzuki (zde pod názvem Ignis), jen s nainstalovaným stálým pohonem všech kol. To je ovšem na prodejích znát. Na velkých vozech je sice největší marže, ale neprodává se jich zase tolik.

Stejný problém má Subaru i v domácím Japonsku. Tam je ovšem situace obtížnější o to, že tamní vláda tvrdě potírá velká a výkonná auta velkými poplatky, daněmi a také parkovným ve městech. Subaru tak potřebovalo vůz, který by spadal do nejmenší kategorie.

Nyní tedy značka připravila model Stella, který zaplní v Japonsku mezeru a není vyloučeno, že po vzoru Daihatsu se brzy rozšíří i do dalších zemí. Stella je minivůz pro čtyři osoby. Jeho stavba je připravena přesně na požadavky japonských zákonodárců - rozměrově i motorově se vejde do kategorie městských, daňově méně zatížených vozů. Pod přední kapotou najdou zákazníci čtyřválcový motor o objemu 660 ccm a variátor i-CVT. Výkony bohužel zatím výrobce nezveřejnil. Podle tiskové zprávy však je jeho výhoda ve velké účinnosti a tedy i minimální spotřebě.

Čtyři cestující sedí na samostatných sedadlech. Všechna se dají posouvat v podélném směru, opěradla zadních sedadel a místa pro spolujezdce se dají sklopit a převážet tak i dlouhé předměty. Velkou výhodou vozu je i luxusní nástup. Senioři a osoby s omezenou pohyblivostí totiž jistě velmi ocení možnost otevření dveří v úhlu téměř 90°.