Článek
Není to žádná extra úprava. Vůz jen dostal speciální exkluzivní odstín modré metalízy "Cornes", tradiční sportovní paket HGTC a karbonové víčko palivové nádrže. Při podrobnější prohlídce také objevíme jinou mřížku chladiče a zadního výdechu. technicky se edice shoduje s klasickým "sériovým" vozem.
Interiér však prošel zajímavějšími změnami. Na první pohled zaujmou speciální sedadla v dvoubarevném koženém provedení, jinde najdeme i alcantaru či karbon. Ten je součástí i prahů v jejichž středu se objevuje štítek s vyrytým jménem šéfa Ferrari Lucy di Montezemolo. První vozy budou vyrobeny v listopadu a jejich cena činí asi 235 000 euro (asi 6,65 miliónu korun). Kdo již sahá do peněženky a vytáčí číslo českého zastoupení značky, ten se může zase v klidu posadit. Celá edice je připravena na počest třicátého výročí založení japonského zastoupení, takže vozy jsou určeny především pro tamní trh.