Saab 9-5 spalující bioethanol E85 má zatím pouze jediný agregát schopný s tímto palivem pracovat - dvoulitr s výkonem 110 kW (při jízdě na benzín) resp. 132 kW při spalování E85. Saab přidává v dnešních dnech do výroby další takový motor - zážehový turboagregát o objemu 2,3 l. Ten dokáže produkovat výkon 136 kW a točivý moment 280 N.m při práci s benzínem a 154 kW a 310 N.m s bioethanolem.

Sedan s tímto agregátem zrychlí z 0 na 100 km/h za 7,9 s (E85) či 8,5 s (benzín). Turboagregát si vyžádal několik zásadních úprav na mechanice a elektronice. Především bylo nutné naprogramovat řídicí jednotku na dvě různé charakteristiky zapalování, protože benzín má oktanové číslo 95, zatímco bioethanol 105. Při standardním nastavení by tak docházelo ke klepání a zničení katalyzátoru. Samozřejmě musely být vyměněny i další díly - palivové čerpadlo, filtry a hadičky vedení E85.