Ze spolupráce při vývoji motorů koncernu PSA a Ford vznikl agregát, který z 2,2 litru objemu v turbodieselové variantě vytlačí 125 kW při 4000 ot./min. Také točivý moment bude na slušné výši - 375 N.m však má zásadní výhodu ve špičce v nízkých otáčkách 1500 ot./min. Už v 1000 ot./min je však k dispozici plných 200 N.m.

Na svědomí to má dvojice turbodmychadel o malém průměru. Jedno se totiž stará pouze o přeplňování v nízkých otáčkách, druhé se připojuje v závislosti na podmínkách až mezi 2600 až 3200 ot./min. Výsledkem je souvislejší přeplňovací tlak, jehož využívají válce v celém spektru otáček.

Motor bude standardně spojen s šestistupňovou manuální převodovkou. S ní dokáže zrychlit na stovku za 8,7 s a nejvyšší rychlost je 222 km/h. Verze kombi je pak o 0,3 s pomalejší u sprintu a na maximálce o 3 km/h. Cenu ani datum uvedení na trh zatím neznáme.