Zážehový agregát známe z Golfu GTI i Octavie RS. Španělský sporťák zvládne s tímto motor stovku za 7,3 s a maximální rychlost je 229 km/h. Pro porovnání - Škoda Octavia s tímtéž motorem má v technickém průkazu napsané zrychlení za 7,3 s a maximální rychlost 240 km/h.

Vznětová verze je poháněna tímtéž motorem 2.0 TDI 125 kW, s nímž se nedávno představila i Altea FR [celá zpráva]. León s ním dosahuje rychlosti až 214 km/h a akceleruje z nuly na 100 km/h za 8,2 s při průměrné spotřebě jen 6 l na 100 km.

Nové světlomety

V Madridu automobilka SEAT předvede také další novinku určenou pro své modelové řady, světlomety koncepce Advanced Front Lighting System (AFS). Systém spojuje špičkový světelný výkon bi-xenonových světlometů s výhodami inteligentního řízení světel AFS.

AFS využívá data získávaná z několika senzorů ve vozidle s cílem za všech podmínek optimálně nastavit směr světelného kužele. Navíc reguluje nastavení světlometů podle okamžitého zatížení vozu, takže odpadá nutnost "piplavého" a nepřesného manuálního nastavování.

Pozoruhodnou vlastností systému ASF je jeho schopnost natáčet světlomety asymetricky. Například při zatáčení vpravo se pravý světlomet vychýlí doprava ostřeji než levý, takže řidič vidí vnitřní okraj silnice zřetelněji, zatímco levý světlomet udržuje optimální osvětlení prostoru před vozidlem.

Tento prvek výbavy lze na přání objednat pro modely León, Altea a Toledo.