Konečné testy Fordu Mustang Shelby GT500 ukázaly, že výkon agregátu dosáhl hranice, ve kterou všichni doufali - 500 koní (368 kW). To je nejvíce, co kdy Ford s tímto modelem předvedl.

Osmiválcový motor přeplňováním rootsovým kompresorem dosahuje svého maximálního výkonu v 6000 ot./min. Díky němu je točivý moment 650 N.m dostat ve 4500 ot./min, přičemž zde nenajdeme takové nectnosti, jakými je třeba turboefekt. Jízdní parametry však stále výrobce nezveřejnil.

Vzhled vozu je snadno rozpoznatelný - přední nárazník je totiž zcela nový pro větší tok vzduchu do motoru. Také na zadním víku je v modelové řadě ojedinělé přítlačné křídlo. Osmnáctipalcová kola mají vzadu nasazeny pneumatiky o rozměru 285/40 ZR18. Jednoznačně nejdůležitějším rozpoznávacím znakem je však kobra svíjející se na přední masce.

Tento Mustang bude vyráběn v americké továrně Romeo. Do prodeje přijde již toto léto. Jeho cena zatím není známa, ale první prototyp byl vydražen v dobročinné akci za 600 000 dolarů (13,5 miliónů korun).