Automobil se nezměnil zas tak silně, jak by se mohlo zdát. Mnoho nově sériových věcí, jako sportovnější spoilery a prahy, dnes najdeme v příplatkové výbavě. Přesto je zde několik prvků, které jsou zcela nové - především jsou to zrcátka se směrovkami, jiná maska s větším logem a plno součástí z doplňkové výbavy.

Sem patří i nové laky: stříbrná Electric, modrá Orinoco a červená Maple. Na výběr jsou i nové vzory litých kol Nodus (7x16), Tucana (7,5x17) a Eudora (8x18). Jistě potěší i aktivní bixenonové světlomety, natáčející se až o 15° oběma směry a pro lidi vyžadující eleganci i malé sportovní křidlo na víku zavazadelníku.

V interiéru je více dekorací z hliníku, za příplatek i známý a oblíbený "chronodesign" přístrojů z S60R a dvoubarevné kožené sedačky s kontrastním prošíváním.

Volvo se však zaměřilo i na podvozek. Pružení má totiž trochu přitvrdit. To je docela zajímavá informace, protože S60 bylo zatím bráno za vzor komfortu a pohodlí při výborných jízdních vlastnostech. Podle představitelů by však tento krok neměl zničit komfort podvozku, ale především zlepšit jeho vlastnosti v zatáčkách a na nerovnostech.