Toto vozítko má pouze jedno zadní kolo také z jiného důvodu. Pohonná jednotka, stejně jako celý zadní závěs totiž pochází z Kawasaki ZZR 1200. Náklady jsou tak nižší a slušné vlastnosti zaručeny.

Základ ale tvoří trubkový rám, na který jsou přední trojúhelníková ramena a zadní náprava připojena. Délka není nijak extrémní - není potřeba - stačí 3,5 m a prostoru je v kokpitu dost. Rozvor je totiž v tomto případě dost velký (2286 mm). Za sedadly je již zmíněný agregát, který z objemu 1,2 l dává maximální výkon 150 koní. Převodovka je šestistupňová a disponuje samozřejmě i zpátečkou. Řídí se klasickým volantem s rejdem 2,75 otáčky mezi krajními polohami.

Díky této jednoduché konstrukci a karoserii z uhlíkových vláken se T-Rex nemusí potýkat s žádnou velkou váhou. Suchá hmotnost je v technickém průkazu určena na 410 kg. Díky tomu má vozítko výborné akcelerační schopnosti. Z nuly na stovku zrychlí za 4,5 s a maximální rychlost je 225 km/h.

Nákladový prostor samozřejmě ve voze není. Proto se musí majitel spokojit s padesátilitrovým motocyklovým kufrem, připojeným k rámu vedle zadního kola. T-Rex nyní přichází i do Německa, takže případní zájemci pro něj nemusí jezdit příliš daleko. Cenu má stanovenou na 60 000 euro, ale distribuční síť zatím vytvořena není.