Touran tak dostane pod kapotu dva velmi výkonné agregáty, jenž se zařadí na vrchol nabídky. Zážehová jednotka s objemem 1390 ccm nabízí výkon 103 kW díky technologii twin-turbo, tedy postupného přeplňování. Točivý moment u tak malého objemu válců dosahuje velmi úctyhodných 220 N.m v rozmezí 1750 až 4000 ot./min. Kombinovaná spotřeba je 7,4 l na 100 km. Agregát známe z nedávno představeného Volkswagenu GT.

Druhým motorem je známý turbodiesel 2.0 TDI s filtrem pevných částic a piezo-elektrickými vstřikovači. Čtyřventilová hlava válců má variabilní sací potrubí pro kontrolu víření směsi ve válci. Kombinovaná spotřeba je podle tabulek 5,6 l na 100 km.

Oba vozy budou disponovat šestistupňovou manuální převodovkou.

Zážehový turbomortor přichází však již dnes na český trh v modelech Golf, Golf Plus a za dva měsíce přijde i Jetta. Golf dostane jen slabší verzi se 103 kW, Golf Plus i silnější se 125 kW a navíc i možnost přiobjednání převodovky DSG. Ceny zatím nebyly stanoveny, ale objednávky již lze podávat.