Článek
Asi nejzajímavější novinkou je zážehový čtyřválec o objemu 1,4 l. Ten sice již známe ze současné nabídky se 70 kW, ale nyní dostane navíc turbodmychadlo. Díky němu se výkon zvýší na 88 nebo 110 kW. I přesto se podle výrobce spotřeba udržela na velmi slušné úrovni a všechny současné i budoucí emisní limity jsou splněny s rezervou.
Druhou novinkou je upravený motor 1.6 JTD. Variabilní nastavení lopatek turbodmychadla zaručuje provozuschopnost i při nízkých otáčkách motoru a plochou křivku točivého momentu. I tento agregát bude nabízen ve dvou výkonových verzích: 77 a 88 kW. Euro IV je i zde splněno.
Oba motory budou instalovány do Fiatu Grande Punto, turbodiesel se dostane do Fiatu Stilo. Z budoucích vozů jej získají jak nové Stilo, tak i malé Trepiúno, tedy nástupce slavné pětistovky.