Stejně jako vizáž i technologie si musela vystačit s tím, co používali naši předci. Na ocelovém rámu je umistěna ručně vyrobená karoserie. I připevnění má tradiční - nýty. Ty jsou i viditelné na "ocasním křídle", rozdělující zadní okno. Také v interiéru najdeme zajímavé spojení historie s moderními technologiemi.

Ve středu na zabroušeném hliníkovém kusu najdeme klasické kruhové přístroje - otáčkoměr, rychloměr, palivoměr, teploměr a voltmetr. Nad nimi je ovšem vyklenutý prostor pro obrazovku, na kterou se promítá obraz ze zpětné kamery.

Pod dlouhou přední kapotou je uložený vidlicový osmiválec Maserati o objemu 4719 ccm se čtyřmi karburátory Weber. Ten dodává nejvyšší výkon 228 kW při 6000 ot./min a točivý moment 421 N.m při 3500 ot./min. Zadní kola jsou poháněna prostřednictvím pětistupňové manuálně řazené převodovky ZF.

Nejvyšší rychlost má vůz podle výrobce asi 270 km/h a na stokilometrovou rychlost z klidu vysprintuje Antas V8 za 5 s.

Vůz o rozměrech 4750 x 1780 x 1200 je zatím jediným kusem. O jeho výrobě se neuvažuje.