Výroba nového Colt CZC se nachází v italském Bairo. Model je výsledkem celoevropského snažení, jelikož všechny komponenty, které nejsou vyráběny v závodě Pininfarina, budou do Itálie dováženy. Kupříkladu MMC´s NedCar závod v Bornu (Holandsko) nebude dodávat jen určité části karoserie vozu, ale poskytne také své inženýrské know-how.

NedCar vyrobí karosářské díly a tyto pošle spolu s menšími sub-součástmi (jako např. kompletní kapota) do Itálie. Většina těchto součástí je sdílena buď s třídveřovou nebo pětidveřovou variantou vozu Colt. Některé součástky třídveřového provedení Coltu jsou pro Colt CZC částečně (jako např. panely dveří) nebo zcela modifikovány (jako např. A sloupky).

Pininfarina bude používat i další komponenty od dodavatelů samotného NedCar. Kupříkladu motory budou dodávány z Kolleda (Německo) a z Mitsubishi Motors Corporation (Japonsko), sedadla z Faurecia v Sittard (Holandsko), přední nárazník od firmy Peguform (Německo) a komponenty kokpitu vozu z Johnsons Controls (Holandsko). Tyto komponenty budou posílány přímo do Itálie, bez vstupu NedCar.

Italský výrobce se soustředí na výrobu specifických strukturálních výztuh pro coupe-cabriolet, stejně tak jako specifické součásti (zadní nárazník, přední světlomety, dveře kufru, atd.) a na karosářské součásti, celkové lakování karoserie, čalounění a finální montáž s využitím jedinečných součástek a výše uvedených komponentů. Naposledy pak OASys (Webasto) bude montovat stahovací pevnou střechu, a to v samotném závodu Pininfarina v Bairo, kde se CZC vyrábí.