Nový model byl vyvinut za extrémně krátkou dobu - pouhý jeden rok. Možná, že někdo řekne, že implantace výkonného motoru do kombíku je jednoduchá záležitost. Kombi má bohužel zcela jiné zavěšení kol a charakteristiku pružení, která by výkon motoru nesnesla. Proto Hiroshi Fujii, kterému se přezdívá Dr. Evo, měl moc práce. Se svým vývojovým týmem se však s úkolem popral velmi dobře a splnil i přání svého nadřízeného Tetsuro Aikawy, aby byl vůz připraven co nejdříve.

Problémy se vyskytly ale i na jiných částech vozu. Tak kupříkladu rozložení hmotnosti, na které si standardní sedan tak dbá, bylo v této verzi velmi těžké dosáhnout. Když byla díky nižším nákladům převzata sériová karoserie kombi, musely být některé panely vyměněny za silnější, některé odlehčeny a jiné díly hlavně v interiéru byly zcela přepracovány.

Dnes tedy vůz má tradiční podvozek z Eva IX, stejně tak i převodovku, brzdy Brembo a motor. Tento čtyřválec o objemu dva litry vykazuje výkon 206 kW a točivý moment 355 N.m při 3500 ot./min. Jízdní výkony vozu výrobce zatím nezveřejnil.