GTC nabízí místo pro dva cestující. Zadní dvě sedadla jsou označována jako nouzová, což při délce 4804 mm je celkem překvapivé. V kabrioletu však asi více lidí jezdit nebude. Navíc majitelé jistě ocení objem zavazadlového prostoru 235 l, kam si mohou uchovat svůj golfový set. Tento bratr vozu Bentley Azrure však nabízí více, než jen komfort. Především by měly nalákat výborné jízdní vlastnosti a výkon motoru.

Bentley GTC je po technické stránce velmi podobný kupé. Pod přední kapotou pracuje zážehový agregát s uspořádáním W12 a objemem 6,0 l. Jeho výkon 441 kW je dosahován pomocí přeplňování. Převodovka je automatická šestistupňová typu ZF s možností volby stupňů pádly pod volantem. Výkon je přenášen na všechna kola přes mezinápravový diferenciál Torsen. Maximální rychlost je stanovena na 312 km/h s nataženou střechou a o šest kilometrů méně, pokud je střecha složena. Zrychlení z 0 na 100 km/h dokáže vůz o pohotovostní hmotnosti 2495 kg zvládnout za 5,1 s.

Odstraněné střeše odpovídají také úpravy na voze. Vyztužení se dočkal podvozek, podlahová skupina, rám čelního skla a další části. Díky tomu vůz "ztloustl" o 110 kg.

Zajímavá na voze je i speciální třívrstvá střecha. Nejen, že má velmi nízký koeficient prostupu tepla, vyhřívané zadní sklo, ale také zabudované čtecí lampičky pro druhou řadu sedadel.