Za nejrychlejší vůz světa tak bude muset zákazník připlatit dalších deset procent z ceny. To není na první pohled mnoho, ale při základní ceně 1 000 000 eur to už dá slušnou částku. V přepočtu na koruny bude muset zaplatit zákazník o 3 000 000 Kč navíc.

Důvodem je velký zájem. Ten předčí očekávání a díky tomu bylo nutno zkrátit čekací lhůty. Výroba tak bude navýšena z 50 na 70 kusů ročně [celá zpráva].

Dalším důvodem, proč tak rapidně zdražit 1001koňový supersport s maximální rychlostí udávanou na 407 km/h je i finanční situace značky. Zatím je Bugatti nejvíc prodělečným podnikem v dějinách koncernu Volkswagen a navýšení ceny by tak mohlo pomoci redukovat ztrátu.

K zisku bude zapotřebí představit čtyřmístný vůz a také "babybugatti". Oba vozy jsou již prý naplánovány a připraveny ke zkouškám. Snad nebude jejich uvedení do provozu trvat tak dlouho, jako tomu bylo v případě veyronu.