Volkswagen Golf GT totiž nabídne jako pohonné jednotky dva motory: 1.4 TSI a 2.0 TDI. Oba mají shodný výkon 125 kW. Vznětový čtyřválec je chronicky známý agregát. Instalace vstřikovačů s piezoelektrickým ovládáním umožnila zvýšit výkon a přitom zachovat příznivou spotřebu. Ta by se podle výrobce měla pohybovat pod šest litrů na 100 km.

To zážehová jednotka je mnohem zajímavější. Jedná se o čtyřválec s dvoustupňovým přeplňováním turbodmychadlem a mechanickým kompresorem. Díky tomu lze ze čtrnáctistovky "vyždímat" výkon srovnatelný i s dvoulitry a přitom s nižší spotřebou (průměrně 7,2 l na 100 km).

Ve výbavě Golfu GT jsou sedmnáctipalcová kola, sportovní sedačky, kůží potažený volant a dvojitá koncovka výfuku.

Cena vozu se zážehovou jednotkou je stanovena na 719 000 Kč. Vznětová varianta přijde na trh přibližně za dva měsíce.