Automobilka Nanjing už vlastní bývalého výrobce automobilů, značku MG Rover. Po dlouhých peripetiích konečně dostal Nanjing schválení jak od britské, tak i čínské vlády. Zatím byl nákup jen teoretickou možností, nyní je už zpečetěn. Nanjing tedy může v závodě v Longbridgi začít vyrábět. Však si také továrnu pronajal od majitele na třicet let dopředu.

Plánuje se produkce třech modelů - tím nejpravděpodobnějším je roadster MG TF (vyráběn ještě za britského vedení), ale také Smart Roadster. Po jeho ukončení v mateřské značce na něj koupila licenci firma Kimber Group, jejímž plánem je výroba právě v čínském závodě. Smlouva je už připravená, ale stále ještě se objevují nové a nové zádrhele. Kimber chce automobil dovážet i na americký trh, což by mohlo slušně pomoci s odbytem.

Nanjing však chce použít pravděpodobně i model Rover 75. Těsně před krachem automobilka představila kupé na bázi sedanu, který nyní hodlá čínské vedení oživit. Navíc se výrobce snaží o konstrukci sedanu.

Závod v Longbridgi je však již dost dlouho nevyužit. Nanjing tak podepisuje předběžné dohody s mnoha výrobci po celém světě o tom, že právě zde by se mohly vyrábět automobily té či oné značky. Naposledy proběhla zpráva, že o produkci mají zájem čínské společnosti Geely a Great Wall.