Tenhle sporťák s délkou 4230 mm, šířkou 1920 mm a výškou 1038 mm na rozvoru 2600 mm má pohotovostní hmotnost pouhých 525 kg. To je největší předpoklad pro výborné zrychlení a maximální rychlost, kterou Quercianella zvládá. Výrobce udává, že by se měla pohybovat nad hranicí 300 km/h. Na stovku pak zrychlí za 3 s.

To vše ale jen lehká karoserie nedokáže. Musí mít pod sebou skrytou perfektní techniku. Základem je trubkový rám z vysokopevnostních trubek na který jsou přimontovány všechny komponenty a celokarbonová karoserie. Osmnáctipalcová kola se otáčejí na závěsech vlastní konstrukce, připomínající závodní speciály. Pružení je typu pushrod.

Velmi zajímavý je však i motor. Má objem pouhých 2,4 l, ale aby se snížily setrvačné hmoty, je tento objem rozdělen do osmi válců. Pak může agregát točit až 10 500 ot./min. Výkon lze naladit podle přání - od 280 kW do 386 kW.

Vůz se objeví na švédském trhu v druhé půlce roku. Své kupce si jistě najde - zvlášť s jízdními vlastnostmi největších supersportů a cenou kolem 100 000 liber (asi 4,5 miliónu korun).