Běhounová směs a její stabilita na mokrém povrchu jsou klíčovým faktorem výkonnosti této nové pneumatiky. Carat Progresso je vybavena vysoce hysterezní kontaktní směsí umožňující vysokou úroveň přilnavosti na mokrém povrchu.

Běhoun obsahuje četné radiální drážky a lamely, které pneumatice poskytují velký počet záběrových hran, jejichž výsledkem je efektivnější odvod vody a tzv. pádlový efekt. Čím více radiálních drážek, tím více "pádlových" pohybů za sekundu.

Směrový dezén pneumatiky Fulda Carat Progresso se širokými obvodovými drážkami odvádí vodu na mokrých vozovkách velmi efektivně. Za sekundu dokáže dezén odvést až 23 l vody mimo pneumatiku.

Nízká hlučnost

Další důležitou předností je nízká úroveň hluku pneumatiky, což se přímo odráží v komfortu jízdy. Fulda Carat Progresso je vybavena technologií DualShift, která hlučnost pneumatiky snižuje. Jednou z charakteristik technologie DualShift je rozdílná velikost dezénových bloků: v každém okamžiku, kdy blok přichází do styku s vozovkou, vzniká hluk o určité frekvenci. Změna velikosti bloků a jejich posun dokázal snížit hluk.

Díky pevným ramenním blokům a pevnému středovému žebru běhounu má pneumatika Fulda Carat Progresso také dobrou ovladatelnost, a to i při vyšších rychlostech.

Středová část běhounu pneumatiky přenáší každý pohyb při řízení. Pevné středové žebro dovoluje precizní přenos pohybu. Během zatáčení nese vnější ramenní část pneumatiky většinu hmotnosti automobilu. Pevné ramenní bloky ale zůstávají stabilní, nepohybují se a poskytují řidiči potřebnou jistotu v chování automobilu.

Vysoký kilometrový proběh

Výkonná běhounová směs se sníženým molekulárním třením generuje méně tepla, a díky tomu snižuje opotřebení běhounu - pneumatika tak vydrží více kilometrů.

Pneumatika Fulda Carat Progresso bude k dispozici v následujících 44 rozměrech a rychlostních indexech. V nabídce jsou však pouze na patnácti- a šestnáctipalcové ráfky. Pokud někdo vlastní větší rozměr, musí si zakoupit vyšší model Fulda Carat Exelero.