Hlavní obsah

Opel rozjíždí další prodejní maraton

Minulý rok měli zákazníci značky Opel zajímavou šanci, jak přijít k automobilu velmi levně. Po čtyřiadvacet hodin byly otevřeny vybrané autosalony, které nabízely velké slevy na vybrané vozy. Letos se akce opět opakuje.

Článek

Od pátku 10. března až do soboty 11. března zůstanou dealerství Opel otevřená non-stop po celých 24 hodin aby nabízela vozy Opel s velkými slevami. Konkrétní ceny však dovozce nezveřejňuje, protože je na dealerech, jakou cenu zvolí.

"Pro kampaň "24 hodin Opel" jsme pro tuzemský trh připravili téměř tisíc modelů různých tříd, přičemž slevy - v závislosti na zvoleném modelu - činí 45 až 260 tisíc korun," vysvětluje Martin Krob, marketingový a prodejní ředitel pražské kanceláře GM Southeast Europe.

"I když nabídka vozů zařazených do kampaně "24 hodin Opel" je bohatá, přesto je množstevně limitovaná. Zájemci by tedy neměli příliš váhat. Tím spíš, že i tady bude platit: Kdo dřív přijde, ten bude mít samozřejmě větší výběr," doporučuje Ivan Růžička, generální ředitel pražské kanceláře GM Southeast Europe.

V České republice se minulý rok prodalo v této akci 342 vozů, přičemž nejžádanějším automobilem byl Opel Zafira. V těsném závěsu jej následovaly modely Corsa a Astra Classic.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám