Již v létě 1998 byl představen Peugeot 206. Tento vůz se stal za dlouhá léta stálicí, které prodeje neklesaly ani ve "vyšším věku". Proto se celá Evropa třese na jeho nástupce, který by měl být stejně, ne-li ještě více úspěšný. Peugeot 207 se tedy oficiálně představí již za devět dní. Evropské motoristické časopisy a internetové portály však již nějakou dobu otiskují špionážní fotky testovacích vozů. Z nich je patrné, že design v sobě kombinuje DNA svého předchůdce a moderního modelu 307.

Inovace se dotknou celého vozu. Nic nezůstane při starém. Na technickém základu koncernového Citroënu C3 je postavena karoserie s typickými prvky automobilky. Především je to velká "lví tlama", která byla poprvé použita u modelu 407. Z řady 307 jsou převzata přední i zadní světla a tvar dveří.

Pod kapotou se usídlí motory z koncernu PSA, tedy i oblíbené šestnáctistovky jak v zážehové, tak vznětové verzi. Ti, kdo očekávají malé čtrnáctistovky, budou překvapeni. Jejich konstrukce totiž probíhá v rámci vzájemné spolupráce s BMW. Na přesné technické informace si však musíme stále ještě počkat.

Karosářské varianty budou při představení dvě: tří- a pětidveřový hatchback. Dočkáme se však také dalších typů. Nebude chybět jak oblíbený kupé-kabriolet, tak i rodinný kombík SW. Jelikož se však připravuje i výkonná verze GT, dá se předpokládat, že přijde buď vizuálně silně "natuněná" karoserie hatchback, nebo zcela přepracované kupé. Všechny nové vozy budou mít ve svém rodném listu napsanou továrnu Villaverde ve španělském Madridu. Spekuluje se také, že by se mohla později výroba rozšířit do Trnavy na Slovensku.

Dvanáctého čekejte na oficiální fotografie a všechny podrobnosti. Snad jen ceny pro Českou republiku ještě známy nebudou.