Článek
V bočním profilu dá studie více nahlédnout do zákulisí svého vzniku. Úspěch jaký BMW slaví s "jedničkovou" řadou je nepřehlédnutelný. Osobitý vůz, který technicky patří do střední třídy, nicméně svým designovým pojetím vybočuje. V tom chce pokračovat i Audi a tak nástupcem řady TT musí být osobitý vůz vybočující z řady současných vozů.
Přední části třídveřového kupé dominuje velká chromová mřížka s logem Audi nad sebou na kapotě. Světla snad jen náhodou připomínají ta u Fordu Focus. Zadní zakulacené partie vozu jsou jeho pohlednější částí. Sportovní charakter podtrhují dvě koncovky výfuku.
Pod kapotou studie je šestiválec o objemu 3,2 litru disponující výkonem 250 koní. S tímto agregátem zvládne Shooting Brake start z nuly na stovku za šest vteřin. Maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/hod. Síla motoru je na všechna čtyři kola přenášen s pomocí manuální šestistupňové převodovky.
Brány tokijského autosalónu se otevřou 22. října.