Getz získal novou tvář v podobném stylu jako ostatní modely Hyundai. Černý nárazník a přední spoiler s integrovanými kulatými mlhovými světly z přední části vozu evokuje sportovnější vzhled. V zadní části byly přepracovány sdružené svítilni a mlhové světlo se posunulo do středu vozu.

K technickým novinkám patří čtyři nové pohonné jednotky. V oblasti bezpečnosti posádky přibyl vypínač airbagu u spolujezdce či aktivní opěrky hlavy na předních sedadlech.

Většinu evropských zákazníků určitě zaujme nový dieselový motor 1,5 VGT. Nabízen bude ve dvou výkonových verzích 65 kW s maximální točivým momentem 215 Nm a 81 kW a točivým momentem 235 Nm. Jsou vybaveny technologií přeplňování pomocí variabilní geometrie rozváděcích lopatek. Další v řadě jsou benzínové agregáty 1,4 a 1,6 litru.

Čtrnáctistovka vybavená proměnným časováním ventilů dosahuje výkonu 71,3 kW při 5500 otáčkách za minutu a maximálního točivého momentu 125,5 Nm při 3200 ot./min. Sportovnější šestnáctistovka nabízí výkon 78 kW při 5800 ot./min. a maximální točivý moment 144,2 Nm při 3200 ot./min. V nabídce zůstal i motor 1,1 litru s výkonem 48,5 kW.

Barevnější interiér

V interiéru si automobilka vyhrála s barvami. Nabízí nové látky a vzory. Lehce bylo přepracováno i pracoviště řidiče. Střed tříramenného volantu získal nový tvar. Přístojová deska nabízí novou grafiku s využitím technologií LED.  O aktivních opěrkách na předních sedadlech již byla řeč. Ty zadní pak byly přepracovány, aby poskytly nejen větší pohodlí cestujícím, ale i lepší výhled zpětným zrcátkem.

Variabilitu interiéru si Getz ponechává bez výhrady. Zavazadlový prostor po sklopení sedadel v poměru 60:40 nabízí 977 litrů.

Bezpečnější

Konstruktéři posílili dvojité sloupky, které tak poskytují větší ochranu při bočním nárazu. Aktivní opěrky na předních sedadlech se při nárazu posunou dopředu a nahoru a snižují tak riziko poranění krční páteře a hlavy.