O tom v prvním případě vypovídají dva koncepty: Endo je třímístné vozítko, jinak vlastně mikroauto, které se dá zařadit na pomyslný začátek modelových řad této automobilky. Je ještě o něco menší než Aygo z Kolína.

Druhé vozítko označené jako i-unit představuje nový vzrušující koncept lidské mobility na kolech, který umožňuje interakci řidiče s vozidlem a jeho okolím. Inspirující pro jeho design se stal list co by přirozený symbol života na zemi. Pokud jde o ochranu životního prostředí, prim hraje tentokrát divize luxusních vozů Lexus jako odnož Toyoty. Ta na frankfurtském autosalonu v evropské premiéře předvádí výkonný, sportovně laděný luxusní sedan GS 450h.

Ten se na trhu objeví v příštím roce a je druhým sériově vyráběným lexusem s hybridním pohonem a vůbec prvním hybridním automobilem s motorem vpředu a pohonem zadních kol. Nové pohonné ústrojí kombinuje klasický zážehový vidlicový šestiválec o objemu 3,5 l a vysokovýkonný elektromotor s permanentními magnety, které disponují celkovým výkonem více než 300 koní.

Lexus GS 450h zrychluje z 0 na 100 km/h za necelých 6 sekund a jeho spotřeba je při podstatně nižších emisích CO2 srovnatelná s automobilem vybaveným pouze dvoulitrovým benzinovým čtyřválcem.