NOTE se na trhy dostane na jaře 2006. Díky rozvoru 2600 mm bude nabízet dostatek prostoru pro cestující. Automobilka jej charakterizuje jako "prostorný pětidveřový hatchback, který spojuje styl a praktičnost se silným sportovním laděním. Je určen rodičům, kteří potřebují auto hodící se k jejich zaměstnanému životu, ale kteří se nechtějí vzdát pocitu požitku z řízení."

Pod kapotu budu nabízeny čtyři pohonné jednotky. Dva dieselové motory o objemu 1,5 l s přímým vstřikem s výkonem 50 resp. 63 kW. Ze současné micry převezme dobře známý benzinový 1,4 litrový s výkonem 65 kW a nový čtyřválec o objemu 1,6 l a výkonu 81 kW, který pohání také novou Micru 160SR nebo C+C.

Kupé-kabriolet se skleněnou střechou

Vozy s pevnou skládací střechou do svého portfolia zařazuje jedna automobilka za druhou. Ve Frankfurtu bude mít premiéru i Micra C+C. Vedle ostatních podobných modelů však vybočuje tím, že skládací střecha je celá skleněná.

Kupé-kabriolet je oproti hatchbacku nižší a delší. Přidaná délka je celá využita vzadu, kde poskytuje prostor potřebný pro uložení střechy za zadními sedadly. Složení či rozložení sřechy zabere 22 sekund. Složená střecha zmenší objem 457litrového kufru na 225 litrů. Na trhu by se měla Micra C+C objevit v listopadu s motory 1,4 a již zmíněnou šestnáctistovkou.

Ostrá Micra 160SR

Na sportovní micře pracovali u Nissanu podle sdělení automobilky dva roky. Hlavní zbraní modelu Micra 160SR je nový šestnáctiventilový čtyřválec 1,6 l, který vyvine 81 kW a 153 Nm točivého momentu. Micra se s tímto agregátem žene rychlostí až 183km/h. Z nuly na stovku pak zrychlí za 9,8 sekundy.

Tužší je u novinky zavěšní kol i účinek posilovače řízení. Standardně bude v nabídce s elektronickým řízením stability.