Tento ušlechtilý agregát, jehož točivý moment vrcholí na hodnotě 320 Nm, dokáže Zafiru rozjet z klidu na 100 km/h během 7,8 s a dostane ji až na rychlost 231 km/h, což ze Zafiry OPC dělá nejrychlejší velkosériově vyráběný van Evropy.

Zafira OPC má standardně interaktivní podvozek IDSPlus (Interactive Driving System) se systémem adaptivních tlumičů CDC (Continuous Damping Control), který ji garantuje excelentní jízdní vlastnosti.

Zafira OPC vyjíždí na osmnáctipalcových litých kolech s pneumatikami rozměru 225/45 R18, sportovní charakter tohoto modelu umocňují i další stylistické prvky, jako jsou např. typická OPC maska chladiče se strukturou včelí plástve, výrazně tvarované kryty dveřních prahů, zdvojené lichoběžníkové koncovky výfuku nebo exkluzivní sportovní sedadla Recaro.

Nová Zafira zná ceny

Zafira OPC, zatím nemá na českém trhu cenovku, její slabší verze v základním provedení s označením Club a motorem 1,6 16V ECOTEC TWINPORT o výkonu 77 kW stojí 549 900 korun, což je o dvacet tisíc méně než u první generace.

Tento model má v základní výbavě čelní airbagy, protiblokovací systém brzd ABS, dálkově ovládané centrální zamykání, elektricky ovládaná zrcátka a okna předních dveří, ale navíc také např. boční airbagy nebo šestnáctipalcová kola. "Zafiru je již nyní možné objednávat u dealerů," informoval Novinky Martin Hejral ze společnosti Opel.