"Vývoj modelu stál 250 miliard wonů (cca 249 mil. dolarů)," řekl deníku Korea Herald šéf automobilky So Jin-kwan při představení vozu v Soulu. "Kyron je křížencem mezi SUV, od kterého přebírá mobilitu, a sedanu, který přidal komfortní jízdu," představil novinku.

V modelové nabídce nahradí vůz Musso, který automobilka vyrábí 13 let. Podvozek, byť mírně upravený, bude Kyron sdílet s Rextonem. Slibný je proto údaj o rozvoru, který má hodnotu 2740 mm.

Základní křivky Kyrona byly představeny ve studii SV-R na nedávném autosalónu v Soulu, kde automobilka uvedla i studie XCT a XMT. Ty by se svých sériových následovníků měly dočkat rovněž v nejbližší budoucnosti. Jméno vozu vzniklo spojením slov nekonečný (Kai - korejsky) a běh (run - anglicky).

Designově se Kyron, podobně jako Rexton, přibližuje oku evropského motoristy. V porovnání s přinejmenším avantgardním pojetím Rodiuse se Kyron jeví jako rodilý Evropan. Přispívá k tomu především zmenšení čelní masky chladiče.

V základním provedení na korejském trhu bude nabízet audio s deseti reproduktory, DVD, parkovací asistent, systém pro kontrolu sjíždění ze svahu HDC či ESP. Kyron je dlouhý 4,66 metru. Pod kapotou bude starý dobrý známý pohon od mercedesu - dieselový motor o objemu 2,7 litru, který disponuje výkonem 121 kW při 4000 otáčkách za minutu. Stejnou pohonnou jednotku mají pod kapotou i modely Rexton a Rodius. V nabídce převodovek bude pětistupňový manuál nebo automat tiptronic.