Designéři v německém Stuttgartu se při navrhování vozu nechali inspirovat stavbou těla tropických ryb. Výsledkem je tak "krabicová" karosérie aerodynamického střihu, se kterou se jim při testování v aerodynamickém tunelu podařilo dosáhnout velmi slušných hodnot koeficientu odporu vzduchu.

Plně funkční a pojízdné vozidlo s odlehčenou konstrukcí je 4,24 metru dlouhé a nabízí prostor pro čtyři cestující a zavazadla. Finální hodnota koeficientu odporu vzduchu podle automobilky činí 0,19.

Pod kapotou je naftový motor s výkonem 103 kW, který využívá technologii SCR (Selective Catalyc Reduction). Ta se stará o lepší spalování a tím snížení emisí.

Při testování spotřeby v kombinovaném cyklu dle standardů Evropské unie dosáhl vůz hodnoty 4,3 litru na 100 km. Při konstantní rychlosti 90 km/hod motoru podle americké verze kombinovaného cyklu na 100 km jen 2,8 litru nafty.