Od června se tak s novou tváří začnou vyrábět tří a pětidveřový hatchback, coupé-cabrio a kombík, který je u Peugeotu označován jako break a SW.
Třistasedmička se aktuálním faceliftem stala dalším rozesmátým peugeotem. Přídi nyní dominuje široký úsměv, zvýrazněné logo automobilky a velké protáhlé čelní xenonové světlomety, tak jak tuto tvář nyní známe z modelu 407.
V interiéru byly použity nové materiály v různých barevných provedeních. Nabídka motorů by měla zůstat až na výjimky stejná. Na českém trhu se 307 nabízí například s benzínovými motory 1,4 l s výkonem 65 kW a 1,6 l s výkonem 80 kW. Z naftových pohonných jednotek se jedná o verze 1,4 HDI s výkonem 50 kW či 2,0 HDI disponující výkonem 66 kW.
Nabídka motorizací modelu 307 pro ČR |
Benzinové motory: |
1.4 16V | 66 kW (přibližně 90 k), manuální pětistupňová převodovka |
1.6 16V | 80 kW (přibližně 110 k), manuální pětistupňová převodovka nebo automatická sekvenční převodovka Tiptronic System Porsche |
2.0 16V | 103 kW (přebližně 140 k), manuální pětistupňová převodovka nebo automatická sekvenční převodovka Tiptronic System Porsche |
2.0 16V | 130 kW (přibližně 180 k), manuální pětistupňová převodovka |
Dieselové motory HDI: |
1.6 16V | 66 kW (přibližně 90 k), manuální pětistupňová převodovka |
1.6 16V | 80 kW (přibližně 110 k), manuální pětistupňová převodovka |
2.0 16V FAP | 100 kW (přibližně 136 k), manuální šestistupňová převodovka |
Nabídka motorizací 307 CC |
307 CC Dynamique: |
1.6 16V | 80 kW (přibližně 110 k), manuální pětistupňová převodovka, |
2.0 16V | 103 kW (přibližně 140 k), manuální pětistupňová nebo automatická převodovka se sekvenčním způsobem ovládání Tiptronic system Porsche, |
2.0 HDI | 16V 100 kW (přibližně 136 k) s filtrem pevných částic FAP a manuální šestistupňovou převodovkou. |
307 CC Sport: |
2.0 16V | 130 kW (přibližně 180 k), manuální pětistupňová převodovka. |
Nabídka motorizací 307 SW |
Benzinové motory: |
1.6 16V | 80 kW (přibližně 110 k), manuální pětistupňová nebo automatická sekvenční převodovka Tiptronic System Porsche |
2.0 16V | 103 kW (přibližně 140 k), manuální pětistupňová nebo automatická sekvenční převodovka Tiptronic System Porsche |
Motory HDI : |
1.6 16V | 66 kW (přibližně 90 k), manuální pětistupňová převodovka |
1.6 16V | 80 kW (přibližně 110 k), manuální pětistupňová převodovka |
2.0 16V FAP | 100 kW (přibližně 136 k), manuální šestistupňová převodovka |
Nabídka motorizací 307 break |
Benzinové motory: |
1.4 16V | 66 kW (přibližně 90 k), manuální pětistupňová převodovka |
1.6 16V | 80 kW (přibližně 110 k), manuální pětistupňová nebo automatická sekvenční převodovka Tiptronic System Porsche |
2.0 16V | 103 kW (přibližně 140 k), manuální pětistupňová nebo automatická sekvenční převodovka Tiptronic System Porsche |
Dieselové HDI motory: |
1.6 16V | 66 kW (přibližně 90 k), manuální pětistupňová převodovka |
1.6 16V | 80 kW (přibližně 110 k), manuální pětistupňová převodovka |
2.0 16V FAP | 100 kW (přibližně 136 k), manuální šestistupňová převodovka |
Za první čtyři měsíce letošního roku se v ČR prodalo 442 kusů modelu Peugeot 307, což v kategorii nižší střední třídy podle údajů Svazu dovozců automobilů stačilo na páté místo za vozy Opel Astra, Dacia Logan, VW Golf a Ford Focus.
Výroba Peugeotu 307 |
Rok | za rok | souhrně |
2001 | 308 700 | 308 700 |
2002 | 534 500 | 843 200 |
2003 | 573 300 | 1 416 500 |
2004 | 583 700 | 2 000 200 |
1.čtvrtletí 2005 | 158 300 | 2 158 600 |