Od června se tak s novou tváří začnou vyrábět tří a pětidveřový hatchback, coupé-cabrio a kombík, který je u Peugeotu označován jako break a SW.

Třistasedmička se aktuálním faceliftem stala dalším rozesmátým peugeotem. Přídi nyní dominuje široký úsměv, zvýrazněné logo automobilky a velké protáhlé čelní xenonové světlomety, tak jak tuto tvář nyní známe z modelu 407.

V interiéru byly použity nové materiály v různých barevných provedeních. Nabídka motorů by měla zůstat až na výjimky stejná. Na českém trhu se 307 nabízí například s benzínovými motory 1,4 l s výkonem 65 kW a 1,6 l s výkonem 80 kW. Z naftových pohonných jednotek se jedná o verze 1,4 HDI s výkonem 50 kW či 2,0 HDI disponující výkonem 66 kW.

Nabídka motorizací modelu 307 pro ČR
Benzinové motory:
1.4 16V 66 kW (přibližně 90 k), manuální pětistupňová převodovka
1.6 16V 80 kW (přibližně 110 k), manuální pětistupňová převodovka nebo automatická sekvenční převodovka Tiptronic System Porsche
2.0 16V 103 kW (přebližně 140 k), manuální pětistupňová převodovka nebo automatická sekvenční převodovka Tiptronic System Porsche
2.0 16V 130 kW (přibližně 180 k), manuální pětistupňová převodovka
Dieselové motory HDI:
1.6 16V 66 kW (přibližně 90 k), manuální pětistupňová převodovka
1.6 16V 80 kW (přibližně 110 k), manuální pětistupňová převodovka
2.0 16V FAP 100 kW (přibližně 136 k), manuální šestistupňová převodovka

Nabídka motorizací 307 CC
307 CC Dynamique:
1.6 16V 80 kW (přibližně 110 k), manuální pětistupňová převodovka,
2.0 16V 103 kW (přibližně 140 k), manuální pětistupňová nebo automatická převodovka se sekvenčním způsobem ovládání Tiptronic system Porsche,
2.0 HDI 16V 100 kW (přibližně 136 k) s filtrem pevných částic FAP a manuální šestistupňovou převodovkou.
307 CC Sport:
2.0 16V 130 kW (přibližně 180 k), manuální pětistupňová převodovka.

Nabídka motorizací 307 SW
Benzinové motory:
1.6 16V 80 kW (přibližně 110 k), manuální pětistupňová nebo automatická sekvenční převodovka Tiptronic System Porsche
2.0 16V 103 kW (přibližně 140 k), manuální pětistupňová nebo automatická sekvenční převodovka Tiptronic System Porsche
Motory HDI : 
1.6 16V 66 kW (přibližně 90 k), manuální pětistupňová převodovka
1.6 16V 80 kW (přibližně 110 k), manuální pětistupňová převodovka
2.0 16V FAP 100 kW (přibližně 136 k), manuální šestistupňová převodovka

Nabídka motorizací 307 break
Benzinové motory:
1.4 16V 66 kW (přibližně 90 k), manuální pětistupňová převodovka
1.6 16V 80 kW (přibližně 110 k), manuální pětistupňová nebo automatická sekvenční převodovka Tiptronic System Porsche
2.0 16V 103 kW (přibližně 140 k), manuální pětistupňová nebo automatická sekvenční převodovka Tiptronic System Porsche
Dieselové HDI motory:
1.6 16V 66 kW (přibližně 90 k), manuální pětistupňová převodovka
1.6 16V 80 kW (přibližně 110 k), manuální pětistupňová převodovka
2.0 16V FAP 100 kW (přibližně 136 k), manuální šestistupňová převodovka

Za první čtyři měsíce letošního roku se v ČR prodalo 442 kusů modelu Peugeot 307, což v kategorii nižší střední třídy podle údajů Svazu dovozců automobilů stačilo na páté místo za vozy Opel Astra, Dacia Logan, VW Golf a Ford Focus.

Výroba Peugeotu 307
Rok za rok souhrně
2001 308 700 308 700
2002 534 500 843 200
2003 573 300 1 416 500
2004 583 700 2 000 200
1.čtvrtletí 2005 158 300 2 158 600