Trojková řada v páté generaci je povedeným designérským kouskem, který zaujme na první pohled. Díky rozložení hmotnosti vozu v poměru 50:50 disponuje tento vůz dobrými jízdními vlastnostmi.

Oko nejednoho návštěvníka brněnského Autosalónu přiláká i kupé BMW M6. Je to nejsilnější vůz šestkové řady. Pod kapotou pracuje pětilitrový desetiválec s výkonem 507 koní, maximálním točivým momentem 520 Nm a s otáčkami dosahujícími hranice 8000. Zrychlení z nuly na stovku zvládne toto čtyřmístné kupé za 4,6 sekundy. Rychlost tohoto vozu je elektronicky omezena na 250 km/hod.

Českou premiéru absolvovala i nová sedmičková řada. Od letošního jara je nabízena s novou paletou motorů. Osmiválcové benzínové motory v modelech 750i/Li a 740 i/Li mají objem zvýšen o 400 ccm. Osmiválcový diesel s hliníkovou klikovou skříni má objem vyšší o 500 ccm než jeho předchůdce. Upraven byl i hliníkový podvozek. Rozchod zadní nápravy byl rozšířen o 14 mm.

Pětková řada dostala do vínku pohon všech kol xDrive a to u modelů 525 xi a 530 xi. Systém xDrive reaguje ještě před tím, než se kola začnou protáčet a rozděluje výkon motoru optimálně na obě nápravy. Všechny vozy pětkové řady dostaly nyní posilovač řízení Servotronic již v základní výbavě.