Cena se vztahuje k třídveřovému modelu ve stejnojmenné základní výbavě Aygo a s benzinovým litrovým tříválcem o výkonu 50 kW a ručně řazenou pětistupňovou převodovkou. Vůz v této konfiguraci zrychluje z 0 na 100 km/h za 14,2 s a dosahuje maximální rychlosti 157 km/h.

Vyšší cena je podle slov představitelů českého zastoupení Toyoty dána tím, že firma chce zachovat myšlenku na "lehké ovládání vozu ve městě". Součástí standardní výbavy se tak navíc stává elektrický posilovač řízení s proměnlivou účinností a výškově nastavitelný volant.

Toyota zároveň ve svém minivozu chce zdůraznit význam tohoto auta jako dopravního prostředku pro mladé, z čehož vyplývá i přirozený zájem mladých lidí o audiosoustavu ve voze. Proto je součástí základní výbavy i radio s CD přehrávačem a dvěma reproduktory. Do standardní výbavy jinak mj. patří protiblokovací systém brzd (ABS) s elektronickým děličem brzdné síly (EBD), čelní airbag řidiče a spolujezdce, imobilizér a sklápěcí zadní sedadla. V pětidveřovém provedení stojí Aygo v základní výbavě 264 900 korun.

První auta budou už v červenci

Vozy s tímto motorem, ručně řazenou i alternativní automatizovanou pětistupňovou manuální převodovkou M-MT a ve všech třech úrovních výbavy lze už objednávat s tím, že první auta převezmou zákazníci v červenci.

Nejdražší verzí bude pětidveřové Aygo s turbodieselem 1,4 l (40 kW) ve výbavě Aygo, za něž zájemce zaplatí 339 900 Kč. To je o pět tisíc korun více než za model s benzinovým tříválcem a nejlepší výbavou. V prodeji se však objeví až od ledna 2006. Letos chce společnost Toyota Motor Czech prodat v ČR prvních 350 minivozů, pro příští rok počítá už s 800 kusy.