Znamená to, že základní cena pro český trh je shodná s tou, kterou před deseti dny vyhlásilo české zastoupení Peugeotu pro svou variantu 107. [celá zpráva]

Totéž platí o odstupňování cen tří- a pětidvéřových verzí - činí 10 tisíc Kč. V základní verzi S, kterou doplňuje ještě bohatší úroveň XS, získá uživatel například dva čelní airbagy, bezpečnostní sloupek řízení s funkcí zatažení v případě nárazu, dvě výškově nastavitelné opěrky hlav na zadních sedadlech a čtyři tříbodové navíjecí bezpečnostní pásy, přičemž vpředu jsou s omezovačem tahu a pyrotechnickým přepínačem a rovněž elektronický imobilizér.

Citroën C1 bude mít svou českou výstavní premiéru na červnovém autosalonu Brno 2005, ale už nyní si ho lze objednávat. Nejdříve bude k mání s benzínovým litrovým tříválcem značky Toyota o výkonu 50 kW a manuální pětistupňovou převodovkou. O něco později se objeví rovněž s automatizovanou manuální pětistupňovou převodovkou SensoDrive a počátkem příštího roku i turbodiesel 1,4 l HDI (40 kW) z produkce PSA Peugeot Citroën.

České zastoupení Citroënu má pro letošek cíl prodat u nás 350 až 400 těchto minivozů, v příštím roce počítá se 600 kusy. Ceny třetího z kolínských minivozů - Toyoty Aygo - mají být zveřejněny koncem května.

Podrobnější představení pro české novináře přichystal Citroën ČR na pátek 20. května.