První čtyřkolku představilo Porsche v legendárním modelu 959 v roce 1988. Nová 911 s pohonem všech kol je v oblasti zadních blatníků o 44 mm širší. To umožnilo tento vůz obout do osmnáctipalcových pneumatik 295/35 ZR v případě Carrera 4 a devatenáctipalcových 305/30 ZR v případě Carrera 4S.

Zmíněné šestiválce pod kapotou se chlubí objemem 3,6 litru pro model Carrera 4 a 3,8 litru pro sportovnější verzi. První disponuje výkonem 239 kW a z nuly na stovku vystřelí za 5,1 vteřiny. Výkon pohonné jednotky u Carrery 4S je 261 kW a zrychlení má hodnotu 4,8 vteřiny.

Systém pohonu všech kol leží na bedrech viskózní lamelové spojky, která dokáže přenést na přední nápravu výkon v rozmezí 5 až 40 procent. Úpravou prošel i Porsche stability management, který získal dvě nové funkce. Brzdy mají rychlejší reakci, což eliminuje vzduchovou mezeru mezi destičkami a disky brzd a výrazně zkracuje brzdnou dráhu.

Druhou novinkou je funkce, která se aktivuje v případě, že řidič sešlápne brzdový pedál rychle, nikoli prudce. Čerpadla hydrauliky v tento okamžik vyvinou zvýšený tlak a systém ABS zasahuje na všech čtyřech kolech. Tím má vůz zajištěn dostatečný brzdný účinek i v krizové situaci.

Obě verze lze vybavit příplatkovým sportovním podvozkem sníženým o 20 mm či uzávěrkou zadního diferenciálu. Ceny pro Evropu byly stanoveny pro Carrera 4 na 71 100 eurech (cca 2,1 mil. Kč) a v případě 4S 79 tisíc euro (cca 2,4 mil. Kč). V Německu se začnou prodávat 22. října a včetně daní budou stát 82 657 euro (cca 2,5 mil. Kč) Carrera 4 a 92 865 euro (cca 2,8 mil. Kč) Carrera 4S.