Stosedmička nastupuje po úspěšném modelu 106. Novinka je spolu s Citroënem C1 a Toyotou Aygou vyráběna na stejném podvozku. Její rozměry jsou tak se "kolínskými" bratříčky hodně podobné. Peugeot 107 je 3430 milimetrů dlouhý, 1630 mm široký a 1465 mm vysoký. Díky těmto rozměrům tak 107 patří mezi praktické městské automobily, se kterými lze pohodlně v zaplněných metropolích zaparkovat.

V České republice se bude nabízet v obou karosářských verzích, tedy tři a pětidveřovém provedení, ve dvou stupních výbavy Smile a Trendy a se dvěma motory benzínovým 1,0 12V a naftovým 1,4 HDI. Třídveřová verze s litrovým motorem a výbavou Smile přijde na 236 900,- korun. Pětidveřová pak bude o deset tisíc dražší. S výbavou Trendy bude první varianta stát 260 tisíc korun a pětidveřové opět o deset tisíc více.

V základní výbavě Smile bude stosedmička nabízet bezpečnostní systémy ABS a REF, aribag řidiče a spolujezdce, zadní opěrky hlavy či nárazníky v barvě karosérie. Trendy k tomu přidává zpětná zrcátka v barvě karosérie, posilovač řízení a výškově nastavitelný volant či zadní sklopná sedadla v poměru 50:50.

Výbava Peugeot 107
Smile Trendy
ABS+REF, airbag řidiče a spolujezdce, kryt zavazadlového prostoru, nárazníky v barvě karosérie, zadní stěrač, plnohodnotné rezervní kolo, zadní opěrky hlavy zpětná zrcátka v barvě karosérie, posilovač řízení a výškově nastavitelný volant, boční listy, dělená zadní sedadla 50:50, úchyty Isofix, elektrický pack (el. okna vpředu, centrální dálkové zamykání
Na přání Na přání
Posilovač řízení, boční airbagy, hlavové a boční airbagy, audio systém s CD přehrávačem, metalický lak Boční airbagy, hlavové a boční airbagy, klimatizace, otáčkoměr, audio s CD přehrávačem, metalický lak, hliníková kola

První svezení s Peugeotem 107 bylo příjemným zážitkem. Litrová jednotka pod kapotou až překvapivě dobrý zvuk. V kombinaci s pětistupňovou manuální převodovkou, která má přesné řazení, vozu sedí. Lepší by však mělo být odhlučnění interiéru především v zadních partiích. Konkrétně zadní podběhy. Při přejezdu například štěrkového povrchu totiž odlétávající kamínky opravdu rámusí.

Jinak se vozu po dvacetiminutové jízdě nedá nic vytknout. Ovládání je pohodlné v interiéru pak překvapí řešení pracoviště řidiče nejrůznějšími zajímavostmi například umístění otáčkoměru.