Převodovka je pětistupňová s terénním redukčním stupněm (1:3,3). Přední i zadní diferenciál může být na přání dodán se 100% uzávěrkou. Pohonnou jednotkou vozidla je motor Iveco 8140.43P s objemem 2800 ccm, vstřikováním Common Rail a turbodmychadlem s intercoolerem. Tento motor dosahuje výkonu 92 kW při 3600 ot./min a kroutícího momentu 275 Nm při 1800 ot./min.

Oproti Wagonu je PickUp o 173 mm kratší. Tento rozdíl je prakticky dán umístěním rezervního kola, které bylo u PickUp přemístěno z pátých dveří přímo na korbu za kabinu řidiče. Rozvor zůstal zachován a činí 2768mm. Další rozdíl je v hmotnosti vozidel.

"Homologace Santany PickUp byla úspěšně dokončena koncem března a vozidlo bylo schváleno v kategorii N1G," informoval Novinky Petr Kilián ze společnosti Dajbych Plzeň, která vozy Santana do ČR dováží. "Z předchozích řádků vyplývá, že nová Santana PickUp je stejně jako její starší setra předurčena pro použití v těžkých a náročných terénech a měla by sloužit zejména profesionálům k vykonávání každodenní práce nejen v terénu," dodal.

MOTOR
Značka IVECO/PS10
Typ 8140,43P
Přímé vstřikování Common Rail
Počet válců/objem 4 / 2800 ccm
Max.výkon 92 kW (125 koní) / 3600 ot.min
Max.točivý moment 275 Nm / 1800 ot.min
Palivo nafta
Objem nádrže 100 l 
PŘEVODOVKA
manuální, synchronizovaná pětistupňová
Off road
Brodivost 500 mm
Přední nájezd. úhel 50°
Zadní nájezd. úhel 30°
stoupání/náklon 45°/40°
Cena Santana PS10 PickUp
645 000 korun (767 550 s DPH)