Nová Fabia WRC využívá další díly s odlehčených materiálů. Tím technici docílili lepší rozložení hmotnosti a nížení těžiště vozu. "Přepracované turbodmychadlo a další úpravy na sběrném potrubí výfukového systému zlepší výkonnostní parametry Fabie WRC 05," uvádí tým. [celá zpráva]

Škoda Fabia WRC 05 Technická specifikace
Motor
Čtyřválcový s turbodmychadlem Garrett TR30R s anti-lag systémem a 34mm restriktorem, 2xOHC, 20 ventilů
Zdvihový objem (ccm) 1999
Maximální výkon (kW/ot. min) 221/5500
Maximální točivý moment (Nm/ ot. min) 600/3500
Převody
Šestistupňová sekvenční převodovka, poloautomatické řazení. Tři elektronicky ovládané aktivní diferenciály.
Spojka
Karbonová
Zavěšení kol
McPherson, vpředu i vzadu
Tlumiče
Plynokapalinové, individuálně nastavitelné
Ráfky
8.0 J x 18 (asfalt)
7.0 J x 15 (šotolina)
5.5 J x 16 (sníh)
Pneumatiky
Michelin
Brzdové kotouče
Šotolina - přední 304x28 mm
Šotolina zadní 304X25 mm
Asfalt - přední 378x32 mm
Asfalt - zadní 355x28 mm
Řízení
Hřebenové s posilovačem
Rozměry
Délka (mm) 4002
šířka (mm) 1770
Rozvor (mm) 2462
Hmotnost (kg) 1230
Datum homologace FIA
1. března 2005 (ještě podléhá konečnému schválení)
První start v MS
Mexická rallye, březen 2005